Kompilator treści audio
System Operacyjny
Procesor
RAM
Miejsce na dysku
Wyświetlacz
1. Włóż dysk i kliknij dwukrotnie „Audio Master G3 setup.exe”, jak na rys. 1.
2. Kliknij „Dalej”, gdy zobaczysz rys. 2.
3. Wprowadź autoryzowany numer seryjny (oferowany w formie papierowej) i kliknij „Dalej”, aby kontynuować, jak na rys. 3.
4. Kliknij „Dalej”, aby kontynuować, gdy zgadzasz się z warunkami umowy licencyjnej, jak na rys. 4.
5. Wprowadź nazwę użytkownika i firmę, a następnie kliknij „Dalej”, aby kontynuować, jak na rys. 5.
6. Wybierz żądany język do zainstalowania i kliknij „Dalej”, aby kontynuować, jak na rys. 6.
*Obecnie dostępny jest tylko język angielski.
7. Wybierz miejsce instalacji Audio Master G3. Kliknij „Dalej”, aby kontynuować, jak na rys. 7.
8. Utwórz skrót do tego programu, jak na rys. 8.
9. Kliknij „Dalej”, gdy wyświetlane informacje są prawidłowe, jak na rys. 9.
10. Instalacja jest w toku, jak na rys. 10.
11. Po pomyślnym zakończeniu instalacji kliknij „Zakończ”, jak na rys. 11. Ikona skrótu, jak na rys. 12, będzie dostępny na komputerach.
12. Teraz zaznacz i kliknij dwukrotnie „GoogleEarthWin.exe”, jak na rys. 13, pokazany na dysku.
13. Trwa 1. krok wstępnej instalacji, jak na rys. 14.
14. Trwa 2 krok wstępnej instalacji, jak na rys. 15.
15. Kliknij „Zainstaluj”, aby kontynuować, jak na rys. 16.
16. Trwa instalacja programu Google Earth, jak na rys. 17.
17. Zaznacz odpowiednie opcje, a następnie kliknij „Zakończ”, aby zakończyć instalację, jak na rys. 18. Ikona skrótu, jak na rys. 19, będzie dostępna na komputerach.
Kliknij dwukrotnie ikonę skrótu, aby aktywować kompilator audio „Audio Master G3”, jak na rys. 20. Strona tytułowa, jak na ryc. 21, pojawi się na kilka sekund przed pojawieniem się konsoli sterowania.
A. Strefa zarządzania projektami
W tej strefie możesz tworzyć, otwierać, poprawiać lub zapisywać projekty.
B. Zarządzanie funkcjami według kategorii
Audio – kliknij ten znacznik, aby zarządzać wszystkimi plikami audio.
Obraz – kliknij ten znacznik, aby zarządzać wszystkimi plikami obrazów.
GPS — kliknij ten znacznik, aby zarządzać lokalizacją GPS każdej zawartości audio.
Ustawienia – kliknij ten tag, aby ustawić wszystkie ustawienia pomocnicze.
Połącz – kliknij ten tag, aby przesłać zawartość audio do audioprzewodnika.
C. Monitor plików audio
Aby odtworzyć i zweryfikować wybrany plik audio w czasie rzeczywistym.
D. Eksplorator tras
Do szybkiego wyszukiwania źródeł dźwięku.
E. Podsumowanie źródłowego folderu audio
Zaprezentuj wszystkie dostępne pliki audio z folderu docelowego w celu skompilowania treści.
Kompatybilnym formatem audio powinien być MPEG1 Layer 3 o przepływności < 128 kb/s.
F. Foldery języka docelowego
Dostępne są 32 foldery językowe, od 951 do 982.
G. Strefa programowania folderu docelowego
W przewodniku audio dostępnych jest 9999 ścieżek dźwiękowych, w każdym folderze językowym, od kodu numerycznego od 0001 do 9999.
Utwórz nowy projekt:
Kliknij „Nowy”, aby utworzyć nowy projekt, jak na rys. 22-1
Otwórz istniejący projekt:
Kliknij „Otwórz”, aby uzyskać dostęp do istniejącego projektu, jak na rys. 22-2. Wybierz żądany projekt z listy, jak na rys. 22-3.
Zapisz projekt:
Kliknij „Zapisz”, aby zapisać swój projekt po zakończeniu kompilacji audio, jak na rys. 22-4. Nadaj projektowi nazwę pliku i zapisz go, jak na rys. 22-5.
Sprawdź, czy pliki źródłowe są dostępne, czy nie
Kliknij „Sprawdź pliki” (jak na rys. 22-6), aby sprawdzić, czy wszystkie pliki audio przypisane do odpowiednich języków są dostępne, czy nie. Powiadomienie (jak na rys. 22-7) pojawi się, jeśli jakiś plik audio nie istnieje lub brakuje plików. Obok kodu liczbowego można zauważyć wykrzyknik, jak na rys. 22-8.
Jak skompilować pliki audio do określonego języka
Kliknij wybrany folder językowy, powiedzmy 951, i przeciągnij/kliknij dwukrotnie żądane pliki audio z Podsumowania folderu źródłowego do Strefy programowania folderu docelowego, jak na rys. 23.
Możesz także skopiować plik audio z podsumowania folderu źródłowego i wkleić go do strefy programowania folderu docelowego, jak na rys. 23-1.
Monitoruj plik audio
Kliknij plik audio, który chcesz monitorować, a następnie kliknij ikonę odtwarzania, aby słuchać treści audio, jak na rys. 23-2.
Możesz uzyskać dostęp do różnych funkcji, takich jak „Wytnij”, „Wklej”, „Usuń”, „Wstaw”, „Sprawdź pliki” i „Wybrane aktualizacje” w strefie programowania folderów docelowych, klikając prawym przyciskiem myszy, jak na rys. 23-3.
Następny utwór i trasa liniowa
„Next Track Number” został zaprojektowany specjalnie dla planistów wycieczek, aby zaproponować trasę liniową. Możesz wprowadzić numer następnego utworu na dowolnej innej dostępnej ścieżce audio. Na przykład, wprowadzając „20” do następnego numeru ścieżki audio, po której następuje numer ścieżki audio 0001, jak na rys. 24, użytkownicy mogą uzyskać dostęp do ścieżki audio o numerze 0020, gdy naciśnie przycisk Odtwórz po zakończeniu odtwarzania ścieżki 0001.
> Każdy numer wprowadzony do „Next Track Number” musi być rzeczywiście dostępny na liście, w przeciwnym razie pojawi się komunikat o błędzie, jak na rys. 24-1.
Utwórz i uzyskaj dostęp do ścieżki audio drugiego poziomu (za pomocą klawisza #)
Dostęp do ścieżki audio drugiego poziomu można uzyskać w dowolnym momencie, naciskając przycisk „#”. Podczas odtwarzania dźwięku użytkownicy mogą nacisnąć klawisz #, aby wyjść z miejsca, w którym się znajdują, a następnie posłuchać nowej ścieżki dźwiękowej. Kiedy nowa ścieżka dźwiękowa jest gotowa lub użytkownik chce z niej uciec, może ponownie nacisnąć klawisz #, aby wrócić do miejsca, w którym się znajduje.
> Tylko numer utworu, który został kliknięty w kolumnie z klawiszem #, może być wykonany za pomocą klawisza #, jak na rys. 24-2.
>„Numer następnego utworu” i „klawisz #” nie mogą istnieć jednocześnie.
Utwórz pomocniczą ścieżkę dźwiękową (monit dźwiękowy)
Monit dźwiękowy jest pomocny dla użytkowników w określeniu, czy wprowadzony przez nich kod liczbowy jest poprawny, czy nie. Wybierz „Prompt Audio” pod tagiem „Audio”, a na dole pojawi się arkusz programowania. Postępuj w ten sam sposób (jak na rys. 25), którego nauczyłeś się wcześniej przenosić pliki audio z podsumowania folderu źródłowego do arkusza programowania Prompt-Audio.
Ustaw domyślny język
Przesuń strzałkę na żądany język prawym przyciskiem myszy, a następnie możesz ustawić go jako język domyślny, jak na rys. 25-1. Obok wybranego języka pojawi się znacznik, jak na rys. 25-2.
A. Zarządzaj plikami graficznymi i kompiluj je
Po kliknięciu „Obraz” pojawi się menu w dół z różnymi znacznikami funkcji do dalszego zarządzania obrazami.
B. Eksplorator tras
Do szybkiej eksploracji plików graficznych.
C. Podsumowanie folderu obrazu źródłowego
Zaprezentuj wszystkie dostępne obrazy z folderu docelowego w celu skompilowania zawartości. Kompatybilny obraz powinien być w formacie BMP lub JPG.
D. Bank danych językowych i flagowych
Domyślnie w banku danych dostępnych jest 11 języków i flag.
Tylko te języki i flagi w banku danych można ustawić jako docelowy folder języka.
E. Dodaj nowe języki i flagi do banku danych
F. Foldery języka docelowego
Dostępne są 32 foldery językowe, od 951 do 982.
G. Strefa programowania folderu docelowego
Przeciągnij żądane obrazy do odpowiedniej ścieżki audio, od kodu numerycznego 0001 do 9999.
Przydziel obrazy do odpowiednich ścieżek audio, przeciągając je; postępuj tak samo, jak podczas kompilacji plików audio, jak na rys. 26. Obrazy powinny być w formacie BMP i JPM. Maksymalny rozmiar każdego pojedynczego obrazu powinien wynosić 128 x 72 piksele.
Twórz nowe języki i flagi
I. Język wprowadzania w A, jak na rys. 26-1.
II. Wprowadź kraj w B, jak na rys. 26-1.
III. Podwójne kliknięcie lewym przyciskiem myszy w C; możesz wybrać żądaną flagę z plików źródłowych, jak na rys. 26-2.
V. Klikając „Dodaj do domyślnych zdjęć”; następnie możesz go znaleźć w banku danych językowych i flagowych. Ustaw go na folder docelowy, jak chcesz, jak na rys. 26-3.
Konfiguracja lokalizacji GPS
A. Wprowadź określoną lokalizację
Kliknij „szukaj” po wprowadzeniu konkretnego adresu lub nazwy lokalizacji.
B. Wprowadź dane GPS
Długość i szerokość geograficzną można edytować bezpośrednio w celu wyszukiwania lokalizacji.
C. Lista lokalizacji
To jest lista lokalizacji, która została edytowana.
1. Wprowadź konkretny adres lub nazwę lokalizacji.
2. Kliknij „Wyszukaj”, a obraz lokalizacji pojawi się poniżej.
3. To jest obraz lokalizacji po przeszukaniu.
4. W tym miejscu można również ustawić nazwę lokalizacji, długość i szerokość geograficzną oraz zakres odległości.
> Minimalny zasięg wynosi 15 metrów. Jednakże, ponieważ istnieje tolerancja 5 metrów, upewnij się, że odległość między 2 lokalizacjami jest większa niż 20 metrów.
5. Po edycji wszystkich danych lokalizacji w kroku 4, zostaną one wyświetlone poniżej po kliknięciu „Ustaw”.
6. Każdy numer pozycji na liście odnosi się do każdego numeru ścieżki. Na przykład ścieżka numer 0001 odtworzy zawartość audio pozycji 1 na liście.
7. Jeśli chcesz poznać konkretną lokalizację na liście, po prostu wybierz jedną z nich, a następnie kliknij „Idź do”, a po lewej stronie zobaczysz obraz lokalizacji.
Ustawienia
Kliknij tag „Ustawienia”, aby uzyskać dostęp do różnych ustawień, aby audioprzewodnik był bardziej elastyczny i pasował do różnych aplikacji. Dostępne są dwa segmenty dla różnych ustawień, jak na rys. 27.
Ustaw czas wyłączenia (uśpienia).
Zdefiniuj czas automatycznego wyłączenia audioprzewodnika, gdy nie jest używany. Domyślny czas wyłączenia audioprzewodnika jest ustawiony na 30 minut, co oznacza, że audioprzewodnik wyłączy się automatycznie, gdy nie będzie używany po 30 minutach. Ryc. 27-1 daje dobry przykład. Gdy jest ustawiony na OFF, oznacza to, że audioprzewodnik NIE wyłączy się automatycznie, dopóki bateria się nie wyczerpie. Musisz kliknąć „Ustaw”, aby sfinalizować i naprawić ustawienie czasu wyłączenia.
W audioprzewodniku zastosowano różne technologie z różnymi modułami funkcyjnymi. Ten arkusz kontrolny (patrz rys. 27-2) po prostu wydaje polecenie obsługiwanemu oprogramowaniu wbudowanemu w sam audioprzewodnik. Potrzebujesz odpowiedniego sprzętu (urządzenia), aby wykonać wymaganą funkcję! Musisz kliknąć „Ustaw”, aby sfinalizować i naprawić ustawienia funkcji.
Podłącz i prześlij
Przed wgraniem danych upewnij się, że audioprzewodnik jest podłączony do komputera lub laptopa. Po kliknięciu „Aktualizuj” wszystkie dane zostaną przesłane do audioprzewodnika, jak na rys. 28.
Pasek postępu pokaże stan przesyłania podczas przesyłania danych. Możesz również zobaczyć komunikat o pomyślnym przesłaniu, gdy przesyłanie zostanie zakończone, jak na rys. 28-1.